onsdag 21 augusti 2013

VOVVAR PÅ VÄGGEN!

Taxar med olika huvudbonader är designern Lisa Bengtssons idé,
jättefina tycker jag! Finns på Confident Living.


Hej vänner!


Hoppas ni haft en skön onsdag. Jag och David har vart på loppis under 
eftermiddagen, och idag hittade jag faktiskt ett fynd, en liten docksäng. 
Tänkte att Alicia vill bädda ner sina dockor när de ska sova middag :) 
Sängen ska bara tvättas och målas sen är den redo att inta rummet.

Jag har ett litet tips också såhär på onsdagskvällen.. jag har nämligen hittat en ny 
favoritbutik som heter Confident Living, blev förvånad över hur mycket snygga 
grejer jag hittade där. De har hur mycket fina varumärken som helst... 
så jag fastnade på deras hemsida i nästan en timme :) De säljer bl.a. GUBI
och de otroligt fina affischerna "Tillsammans" designade av Lisa Bengtsson
(som ni ser på bilderna) Ja, det är bara ett litet urval. Ni får kolla själva :)

Ha en mysig kväll, nu ska här ätas chokladboll med kaffe.

KRAMAR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar