onsdag 19 juni 2013

INGEN BRA DAG

God kväll!

Att vara sjuk och ta hand om sin älskade lilla bebis är ingen bra kombo, 
det fick jag känna på idag. Åt något olämpligt igår och blev rätt dålig i 
natt/förmiddags men nu är jag på väg tillbaka :-) 

Hoppas ni har haft en bättre onsdag än jag i alla fall. I morgon kommer 
mina föräldrar hit igen för att passa Alicia eftersom vi åker till 
Lund på fredagsmorgonen för att fira midsommar. Åh, det ska bli så kul! 

I morgonkväll spelar David och IFK Mot ett annat IFK, nämligen Göteborg. 
Så jag, Alicia och mamma och pappa ska gå och se matchen, 
heja heja, nu behövs tre poäng! 

Om ni inte har upptäckt Maileg så måste ni kika på deras hemsida.
Dansk design igen, så otroligt fina kaniner. Alicia har två stycken men man 
kan ju ha hur många som helst.. Och köpa kläder och möbler till de små djuren :) 

Nu ska jag nog krypa ner i sängen snart, är lite trött efter min lilla magåkomma. 

Natti Natti alla fina! 



Visst är de bedårande? Maileg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar