tisdag 11 juni 2013

SMÅ SAKER SOM GÖR MIG GLAD


Vid halv nio knackade det på dörren och där står min fina vän
med en liten kakburk i handen.. "tänkte att ni skulle ha något 
gott till kaffet" Så söt, sådana saker gör mig glad! Tack L




GOD MORGON!

Vad härligt det är att vakna till ännu en dag med strålande sol. 
Har suttit och njutit med min morgonkaffe länge idag på altanen,
det måste vara bland de bästa som finns.. morgonkaffe i solen.

I dag ska jag måla lite, har några beställningar som måste bli klara.
Det är så roligt och avkopplande att måla och nu sedan vi flyttade till hus
har jag inrett en liten ateljé i vårt gästhus på gården. Det gör det hela
så mycket enklare.. annars ska man plocka fram allt och riskera att få färg
på både golv och väggar inomhus.

Vi hörs senare!

KRAMAR




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar