lördag 8 februari 2014

DÅLIG TAJMING

Hej kära vänner,

Lördag och solen skiner, för en gångs skull, härligt. Man blir ju såå mycket piggare
och gladare på alla sätt och vis. Här har vi en lugn och skön dag som bland annat 
innehållit promenad, bakning (blåbärsmuffins med crumble) och nu en liten fika. 

Igår vakande jag med en fruktansvärd tandvärk.. tänkte direkt aj, här får man 
för att man besöker tandläkaren lite för sällan och ringde en jourtandläkare. David
skulle ju åka till Mallorca på träningsläger och jag kände att det var viktigt att jag 
mådde ok när jag skulle vara ensam med Alicia. Dålig tajming...

 När jag väl kom dit visade det sig att jag hade jättefina tänder, inga hål och 
inte heller någon inflammation.. Hmm, vad kunde det då vara? 
Jo, bihåleinflammation. Tydligen kan det visa sig som tandvärk och det var väl 
bättre än ett stort hål tycker jag i alla fall :) Med lite Nasonex mår jag idag prima!

Hoppas ni mår bra och har en fin lördag!

Hörs snart igen..

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar