tisdag 4 februari 2014

KLÄDFÖRVARING

Vårt hus är från 1929 och på den tiden hade man uppenbarligen inte behov av 
smart klädförvaring :) Vi drömmer om en snygg garderobsvägg där vi kan ha 
både dold och öppen förvaring av kläder. Vi har dock snedtak på övervåningen 
och det gör saken lite svårare.. men jag håller på och kollar på lite olika lösningar 
och googlar järnet :) hela förmiddagen har jag rensat bland kläderna också, 
(det har jag gjort ett antal gånger sedan vi flyttade hit för att få lite mer plats). 
Just nu förvarar vi kläderna i en byrå, en platsbyggd garderob och på två 
"klädhästar" som är ö v e r f u l l a och det blir ju inte särskilt snyggt.. 
Ne, någon bra lösning måste till :)

KRAM



Såhär fint skulle det kunna vara om jag inte behövde överbelasta min stackars häst.. 
vi behöver en förvaring där man dölja de kläder som inte är vackra att hänga fram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar