onsdag 22 januari 2014

BUDGET VS. LYX


Måste tipsa er om en väldigt fin vas från Hemtex.. den påminner liiiiite,
 liiiite om Dagg från Svenskt Tenn.. sen kan väl ingen vas jämföra sig med den 
egentligen, den är ju så fin:) men den här är också fin och priset.. ja, 199:- 
lite mer överkomligt än 2500:- för en vas.... eller? :)




Hej Onsdag,

Hur mår ni i snön? Att det kan snöa så mycket... jag som börjar längta till våren!
Tänk de gröna knopparna på träden och blommorna som tittar upp ur marken,
men framför allt solstrålarna som börjar värma igen efter den kalla vintern.
Du får gärna komma NU våren :)

Här kom vi hem vid lunchtid från förmiddagens babysång, Alicia somnade på vägen
hem och vaknade precis sådär lagom tills jag tänkte slänga i mig lunchen. Så idag
fick det bli spenatsoppa på stående fot. I kväll är jag ensam, (mannen ska iväg på
jobbmiddag), så jag har planerat myskväll med smågodis, bra tidningar och
Mästerkocken på tv. Ibland är det ju faktiskt väldigt skönt att vara ensam också.


Ha en mysig kväll, så hörs vi snart igen!

KRAMAR






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar