fredag 31 januari 2014

FREDAGSFEELING




Med lite marmor på toppen blir även ett gammalt tråkigt bord från Ikea fint.



Fredag igen, så skönt! Även om jag är "ledig" varje dag så är det något extra 
med fredagar. Det är känslan och stämningen som är annorlunda på något sätt,
håller ni inte med? 

Igår var jag ute i förrådet och hittade mina gamla förvaringsbord 
från Ikea som jag en gång hade i min första lägenhet. Jag har spraymålat
de vita och fixat en marmorskiva med kontaktfilm för att förnya lite. 
Rätt fina blev de faktiskt, betydligt bättre än innan i alla fall :)


Frågan är vad man ska göra idag.. det fortsätter snöa och ärligt talat ser
det inte så lockande ut att ge sig ut i kylan. Det får nog bli en riktig "hemmadag". 
Tänkte baka och förbereda fredagsmiddag och sen kanske det blir lite pyssel.

Önskar er alla en fin fredag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar