onsdag 29 januari 2014

ROSA & GRÅ TONER I SOVRUMMET





Har blandat in lite rosa toner i mitt annars så vita, grå och svarta sovrum. 
Tycker det blev lite mer vårligt och mysigt :) vad tycker ni? 



Lillördag,

Och ännu en kväll på tu man hand med mig själv.. ikväll är min man ute med laget
och äter middag och tittar på hockey. Men inte mig emot, tycker som sagt att det
är ganska mysigt med någon kväll ensam då och då.. jag har som vanligt laddat med 
bra film och smågodis :)

Idag har vi vart på den sedvanliga babysången, och därefter åt vi lunch och fikade
hemma hos en av tjejerna från sången. Jättetrevligt! Älskar att komma hem till nya
människor och se deras hem, det ger alltid inspiration. 


Nu sitter Alicia på golvet och ropar -Mamamamamama... tror hon vill ha min
uppmärksamhet :) Dags för dagens sista lek innan sovdags.

Vi hörs, ha en mysig kväll!

KRAM






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar