tisdag 15 oktober 2013

BUSY DAYS

Hej på er,

Några dagar har gått sedan vi hördes sist. Så vad har vi pysslat med? :)
Jo.. i söndags hade vi fortfarande besök av Alicias farmor och farfar 
och det var underbart väder så vi var ute i solen hela dagen lång.
I går var vi på ÖF och gjorde handavtryck och sen jobbade jag ett
par timmar på eftermiddagen. Jag har fått ett uppdrag av ett
företag här i stan och det känns jätteroligt! Mitt första uppdrag 
som egen företagare :) 

Idag kom min beställning från Stadium, nu är jag redo för höstens
träning. Nya skor och bra funktionsplagg. Mina gamla Nike "Lunarglide" börjar 
bli lite slitna så jag tänkte att det är dags för nya löparskor och dessutom 
blir man ju lite mer peppad om man har fina träningskläder, så är det bara :)

Nu är det dags för fotboll, heja SVERIGE! 

KRAM KRAM

Finfina träningskläder och löparskor från STADIUM 




3 kommentarer:

  1. Skoj med ÖF men när ska ni komma och titta på "min" förskola :) Men ni kanske redan hittat någon annan förskola till Alicia? Ha det fint. Vitblåa hälsningar från Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa, Vi kommer gärna och tittar på "din" förskola framöver :) Vi har tänkt att vi ska kika på några stycken för att se vilken som passar oss bäst. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ni är så välkomna! Kram från oss

    SvaraRadera