onsdag 16 oktober 2013

TIPSA MIG!

Jag behöver er hjälp.. eftersom vi snart ska ut och resa har jag börjat kika 
på en resesulky eller paraplyvagn.. kärt barn har många namn :) Jag är ute
efter en smidig vagn som är lätt att ta med sig på resan och som vi samtidigt
kan använda vid kortare turer här hemma när Alicia inte åker lika mycket
vagn längre. Jag vill helst att den ska ha ett "liggläge" så att den är bekväm 
att slumra till i. Jag har hittat några alternativ på Jollyroom och Babyshop.
Rätt så dyra, tyvärr. Men jag hoppas att jag kan få lite tips från er, kanske
har ni någon vagn som ni kan tipsa om? plus, minus osv... :)

KRAM

BABYZEN Yoyo med vitt chassi
Phil & Teds vagn "Smart"

Stockholm Stroller från Elodie Details

2 kommentarer:

  1. Hej Karin , hoppas allt bra med dig. Härlig blogg du har. Läser den då å då.
    Vi köpte chicco liteway smidig 3 olika lägen, fullt liggläge. Smidig att fälla upp/ner. Sväng bara eller låsta framhjul. Kan tycka lite kort del för benen/fötterna . En bra rejälare variant sulky till ok pris.
    Lycka till i letandet . Ha det så bra och trevlig resa. Kram Karin Lagerquist (RK)

    SvaraRadera
  2. Tack Karin, ska kolla in den vagnen lite mer noggrant! Låter ju jättebra med fullt liggläge.
    Kul att du läser bloggen då och då :) Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera