tisdag 8 oktober 2013

LITE NYTT I GARDEROBEN


Hej på er,

Tisdag eftermiddag och jag är precis hemkommen efter en långpromenad med Alicia.
Det är verkligen brittsommar, 19 grader här i min lilla stad idag :) 

Jag skrev ju igår att jag hade shoppat lite höstkläder och ovan ser ni lite bilder 
på mina fynd. Bra basplagg i form av sköna t-shirts, en med skinndetalj runt kragen, 
mycket snyggt tycker jag :) Hittade också en liten "mjukis"-bomberjacka som jag redan
nu känner kommer bli välanvänd, sååå skönt och snygg på samma gång. Kjolen i grafiskt
print är såå fin, passar så bra med lite grövre strumpbyxor och boots på hösten och sist men
inte minst leggings med läderdetaljer, funkar till det mesta :)

Nu är jag på jakt efter några sköna stickade tröjor, någon längre kofta för kyliga dagar,
och någon vanlig, finstickad tröja med rund hals. Har sett att Wera har mycket fina 
stickade plagg. Får kanske ta en tur till Åhléns också.  

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar