lördag 21 september 2013

FYND & BEBISBESÖK

Hallå Lördag,

Hur mår ni? Hoppas ni haft en skön dag.
Vi kom hem för en liten stund sedan, har besökt vänner i Lindö
som fått en liten bebis, bara 1 1/2 vecka gammal. Så söt! Konstigt
att man liksom glömmer bort hur små de är i början.. känns som att
Alicia alltid varit så stor som hon är nu :)

Ja, utvecklingen går framåt och tur är väl det. I går reste sig lillan
upp i sängen, så nu står hon upp på morgonen och ropar på mamma,
älskade lilla unge. Kärleken till henne är det största jag vart med om!

Måste visa ett fynd som jag gjort idag också. Jättefin höst/vårjacka till 
Alicia. Gillar manchesterdetaljerna på armbågarna och axlarna. Finns
på KappAhl för endast 299:- FYND tycker jag! :)




Undrar vad man ska se på ikväll då, igår var det ju IDOL för hela slanten.
Mathilda är min favorit hittills. Vilken röst och vilken otroligt vacker tjej!

Nu ska det göras pizzadeg för idag blir det pizza med min goda tomatsås,
buffelmozzarella, bladspenat, tomater, olivolja och flingsalt.  

Ha en mysig kväll!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar