onsdag 25 september 2013

MÄSSINGS-MANIA :)


Skultuna, så fiiiiint :) 

Öppna spisen i matrummet

Hej på er vänner,

Nu var det några dagar sedan sist. Det har gått i ett och jag har helt enkelt
inte hunnit blogga. För en tid sedan startade jag eget företag och det resulterar
ju i en del möten och annat så det är vad jag pysslat med i början av veckan :)

Men.. om sanningen ska fram så har jag ju faktiskt hunnit lite annat också...
Jag och Linda var te.x. på loppis i måndags och gissa vad jag fann? En liten
mässingsskål/fat från Skultuna (för ynka 45:-). På Artilleriet kostar det ca 500:-.
Det pryder numera vår öppna spis i matrummet. Köpte även ett gäng mässingsljusstakar 
på loppisen, så nu blandar jag mässing, koppar och silver hej vilt :) 

I kväll blir det middag med mig själv.. David är på ett litet event på stan.
Men det är ju rätt mysigt att ha lite alone-time också :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar