måndag 16 september 2013

"GBG" SHOPPING!

Mini Rodini & Zara Baby - Favoriter!
Finaste höstklänningen från Mini Rodini!

Overall från Mini Rodini - Love It!
Tröja från Zara Baby
Artilleriet

Hallå Måndag,

Så skönt att vara på hemmaplan igen. Vi har rest så mycket den senaste månaden
känns det som... Stockholm - Gotland - Stockholm - Göteborg, det är ju fantastiskt 
roligt att vara ute och fara men det är ju väldigt skönt att komma hem också :) 
Ser fram emot att få pyssla lite här hemma i lugn och ro nu. 

Göteborg bjöd som vanligt på en hel del bra shopping och jag hittade
en ny barnbutik efter tips från Alicias farmor. Digulo på Drottninggatan,
en dröm för er som gillar Mini Rodini, åh så mycket fint de hade!
Självklart var jag även inne en sväng på Zara och handlade lite nytt
till hösten. Älskar Zara Baby, att de inte finns här i stan är synd!

Artilleriet är ju också ett måste när man är hemma i Götet.
Där skulle jag kunna strosa omkring hur länge som helst..
men David är inte riktigt lika road som jag av inredning
så han drar ut mig efter en stund :)

Bjuder på några av våra inköp i bilder.

Hörs snart!

KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar