onsdag 11 september 2013

GRÖNT ÄR SKÖNT

Trädet passade perfekt i mina boxar från House Doctor.
Fin färgkombination.. koppar & grönt.
Älskar mitt fina "A" i järn, som jag sprayat med kopparfärg - ett loppisfynd!

Hallå finingar!

Idag var jag uppe vid vår lilla blomsterhandlare och köpte lite nytt grönt.
Hittade detta lilla träd som jag tycker är superfint, och det ska dessutom vara
ganska lättskött, passar mig utmärkt :)

Redan onsdag.. vad fort det går. Nu till helgen ska vi åka till Göteborg.
Ett par nära vänner gifter sig, så det blir bröllop för hela slanten, så kul!
Jag har dessutom fått förtroendet att fixa brudens make up,
så nu gäller det att prestera :) har alltid gillat skönhetsvård,
smink och dylikt men är inget proffs om man säger så... :)

Nu ska jag ta och leka lite med Alicia som hasar omkring som
en liten orm här på golvet. Hon har fått en låda med träklossar
som hon bara älskar att hålla på med.

På återseende snart, KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar